onsdag 30 november 2011

Tack för alla era uppmuntrande ord om min kortkofta, varje inlägg gör mig jätteglad!

Jag går ju en färgkurs på Borås Textilhögskola på 7,5 hp nu i höst, och nu är det fullt arbete inför inlämningen av projektarbetet. Det ska vara 10 sidor långt, och i mitt all blir det + en massa arbetsprover i form av färgat garn, ett prov till mig och ett prov till inlämningen. Det är superroligt, men tar mycket längre tid än jag trott, så är det ju alltid :p




En som varit väldigt nyfiken på alla mina tubfärger och garnfärger är Siri. Nu i helgen öppnade hon garnaffär (hon provade att sälja kakor och godis som hon ritat på papper först men kom fram till att garn borde vara mer lukrativt eftersom jag stickar mer än jag fikar). Hon verkar har tagit intryck av min färgkurs för titta så färgkoordinerat hon har samlat alla sina små nystan. För övrigt tycker hon att jag gör knöliga nystan och att det bara är hon som kan göra fina.

1 kommentar:

  1. Visst är det ngt man säger om äpplen som inte brukar falla så fasligt långt? <3

    SvaraRadera