torsdag 3 januari 2013

platte river


10 kommentarer:

  1. Oooo, så väldigt fint!! Så fina färger och så fint mönster!
    Var hittar man ett stickmönster på en tröja med raglanärm som påbörjas från halsringningen? Det har jag letat efter länge...
    /Yvonne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har fått flera bra svar och jag håller med! Det är bara att söka på "top down" och raglan på Ravelry :D

      Radera
  2. Å, så fin! Vilket garn använder du??
    www.tantkofta.se har finfin beskrivning på uppifrånochner koftor!
    Följer med spänning fortsättningen på din fina tröja. Lycka till!
    //Sonja i Norr

    SvaraRadera
  3. Jättefint och med välstämda färger!

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker färgkombination! Gillar mönstret också :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Som vanligt.

    Jag har inte vågat ge mig på någon självdesignad tröja än, men du fick mig faktiskt att ge mig på en Katherine Hepburn Cardigan. Och jag började tänka till och fundera på om jag kanske skulle våga göra något som jag inte vågat innan och det är jag väldigt tacksam för.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du vågar! Det är klart att du kan :D Nu blir jag nyfiken på den koftan du skriver om, jag ska kolla :D

      Radera
  6. Åh, de där färgerna och mönstret är helt ljuvliga!
    Yvonne: Tröjmönster med raglan uppifrån och ner finns hur många som helst. Jag har ett, Molly, på Ravelry. Men det är bara att söka på nätet.

    SvaraRadera
  7. Hvor er den smuk de farver, det mønster. Fantastisk!!!

    SvaraRadera