söndag 10 februari 2013

Vinnare!

Jag skulle vilja skicka paket till alla er som kommenterat på tävlingsinläggen. Oj, vad skoj att ni är så många som vill lära er att spinna! Lova mig att du tar tag i det ändå, på något sätt, någonstans. Det finns inspirerande kurser att gå, ett helt youtube fullt av instruerande filmer och säkert någon runt dig som kan visa eller lära sig ihop med dig.

Så. Nu säger jag ett stort och glatt grattis till Veronica Forsberg, som är den som kommer få ett avlångt paket på posten med en slända invirad i ull. Gunilla Karlsson kommer att få ett mjukare paket med 300 meter garn inuti. Hurra!

2 kommentarer:

  1. Ja hurra!!! Hade precis somnat en stund på soffan och kollade av en händelse mailen. Det tog en liten stund innan jag förstod att jag vunnit garnet, nyvaken som jag var, men sen blev det jubel i soffan kan jag säga! Tack för att du hade de här utlottningarna. Får ta till mig uppmaningen om att lära mig spinna, och gratulerar Veronica. :)

    SvaraRadera